خدای عزیزم

تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

3نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود

خدای عزیزم


اون کسی که همین الان مشغول خوندن این متنه،
زیباست چون دلی زیبا داره،
درجه یکه چون تو دوستش داری بهش نظر کرده ای،
قدرتمند و استواره چون تو پشت و پناهش هستی
و من خیلی دوستش دارم.

خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه.
خواهش میکنم بهش درجات عالی -دنیایی و اخروی- عطا بفرما!
و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته، آنگونه که به خیر و صلاحش هست، برسه!

خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش، تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت‏ها عاشقانه مهر بورزه.

خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما و هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونت و ازت کمک بخواد!

و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمیداره و گنجینه توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود.



لينك باكس پيشرفته لينك من  (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

نظرات شما عزیزان:

خودمو خودت
ساعت12:45---18 ارديبهشت 1391
موفق باشین..

بزرگترین انجمن سرگرمی.تفریح و دوستیابی ایران+چت روم
ساعت15:15---17 ارديبهشت 1391
با سلام بزرگترین انجمن تفریحی سرگرمی و دوستیابی ایران با در اختیار داشتن امکاناتی همچون چت روم اختصاصی .انجمن تخصصی و ... از شما دعوت میکند تا با عضویت خود دوستی سرگرمی و تفریحاتی سالم را تجربه کنید

alone pearl
ساعت13:32---1 ارديبهشت 1391
سلام آبجی........چطوری؟؟؟؟؟
آپم............بیا......بقیه قصه رو گذاشتم.......


mahsa
ساعت18:18---9 فروردين 1391
سلام دوست خوبم يه بيشنهاد واست دارم ميخواي بول در بياري خيلي آسون و راحت ميايي تو وبلاكم خب بعد دو تا مطلب اول يكي نوشته كليك طلا،دومي هم بايين اون مطلب هستش روشون كليك كن بعد بخون خودم نميكم تاخودت مطمئن بشي كه واقعيت داره من خودم دومي رو بهت بيشنهاد ميكنم يعني مطلب دوم من امروز صبح عضو شدم بدون اينكه كاري بكنم تا الان در عرض جند ساعت 2500تومن كسب كردم حالا بيشتر هم ميشه توجه كن كه در عرض جند ساعت اين بول رو درآوردم واقعا عاليه.
موفق باشي¤مهسا¤


clip
ساعت18:08---9 فروردين 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
به ما هم یه سری بزن و نظرت رو درباره وبلاگم بگو


*
ساعت21:33---3 فروردين 1391
سلام ناناز بيا به من سر بزن

تنها
ساعت21:53---27 بهمن 1390
دلم را شبی در حضورم شکستی نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق ، راهم پلی بود اگر در عبورم شکستی
سلام عزیزم وبلاگت عالییییه مطلباش رو که میخوندم خیلی لذت میبردم, خوشحال میشم به من هم سر بزنی و اگه خاستی تبادل لینک داشته باشیم؛



لیلا
ساعت12:05---21 بهمن 1390
سلام عسلم چرا پرمحتواست.... چقدر اهنگ زیبایی....
عالی گلم.... موفق باشی


فرنود
ساعت10:17---9 بهمن 1390
سلام خوبی؟خیلی وبت باحاله خوش به حالت.

خودمو خودت
ساعت10:09---19 آذر 1390
سلام شما هم لينك شدين.. موفق باشين..

farin
ساعت3:19---27 تير 1390
سلام دوست عزیز!من farinهستم ازوبلاگ

Cup of loVe دارم تماس میگیرم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

باتشکرfarin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 / 4 / 1398برچسب:, ] [ 20:7 ] [ elnaz ] [ ]